Tvarkaraštis

  • rugpjūčio 20 - rugpjūčio 26

I SALĖ

Pirm, 20
Antr, 21
Treč, 22
Ketv, 23
Penkt, 24
Šešt, 25
Sekm, 26
9:30

Joga

Treniruotės pradžia 9.30

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

10:00

BOSU treniruotė

Svetlana Stankevičienė

Giliųjų raumenų stiprinimo treniruotė. „Bosu"- tai speciali platforma, ant kurios balansuojant atliekami specialūs pratimai, efektyviai deginamos kalorijos, raumenys priverčiami dirbti visu pajėgumu.

Forum Sculpt su Neringa

Neringa Vyšniauskienė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Forum Pump su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

Vinyasa sistemoje asanos atliekamos derinant vidinius raumenų įtempimus (bandha) su kvėpavimu (pranayama). Asanos atliekamos tam tikra seka, kiekvienoje iš jų dėmesys koncentruojamas į skirtingą kūno vietą (drishti).  

11:00

Vinyasa sistemoje asanos atliekamos derinant vidinius raumenų įtempimus (bandha) su kvėpavimu (pranayama). Asanos atliekamos tam tikra seka, kiekvienoje iš jų dėmesys koncentruojamas į skirtingą kūno vietą (drishti).

12:00

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates treniruotė su dideliais kamuoliais, kuri ypatingai gerina pusiausvyrą, koordinaciją, padeda geriau pažinti savo kūną.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

15:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

17:00

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Forum Pump su Neringa

Neringa Vyšniauskienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

18:00

Intervaline treniruotė

Rima Firienė

Intensyvi treniruotė, kurios metu jėgos ir kardio pratimai atliekami pakaitomis. Treniruotė ypač efektyviai stiprina visą kūną.

Forum Pump su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Butt & Legs circuit

Rima Firienė

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas.

Forum Sculpt su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Forum Sculpt

Albertas Lagunovičius

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

19:00

Korekcinė jėgos treniruotė

Rima Firienė

Ši programa skirta atkurti teisingą žmogaus kūno stereotipą, normalizuojant raumenų tonusą . Šio užsiėmimo metu bus atliekami pratimai, kurie padės sustiprinti silpnuosius raumenis, sąnarius bei pagerins judesių biomechaniką. Didelis dėmesys skiriamas laikysenai, eisenai bei lankstumui.

Joga su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Roll relax

Rima Firienė

Veikiant kūną specialia įranga (voleliais, kamuoliukais t.t.) atliekami lėti judesiai, panašūs į (savi)masažą. Treniruotės tikslas -pašalinti miofascijinių struktūrų perteklinę įtampą, leidžiant raumenims dirbti kokybiškiau, pagerinant kraujotaką, sumažinant pabrinkimus, išgaunant limfodrenažinį efektą.

Joga su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

II SALĖ

Pirm, 20
Antr, 21
Treč, 22
Ketv, 23
Penkt, 24
Šešt, 25
Sekm, 26
9:00

Cycle + Press

Regimantas Sinkevičius

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Cycle + Press

Regimantas Sinkevičius

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

18:00

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

19:00

TRX Sculpt

Giedrius Morkis

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

TRX Sculpt

Giedrius Morkis

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.