Konstitucijos pr. 26,
Vilnius

Tvarkaraštis

  • kovo 23 - kovo 29

I SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
9:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

9:30

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

10:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

11:00
12:00

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

14:00
17:00

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

18:00

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Forum Circle

Raminta Kerulytė

18:00-19:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

19:00

II SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
11:00

Circle Fit

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

12:00
17:30
18:00
18:30
19:00

III SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
19:00

BOKSO SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
9:00
11:00

Junior FIT

Daiva Kaminskienė

Treniruočių metu stiprinami visi kūno raumenys, ugdoma taisyklinga laikysena, atliekami specialūs pratimai, kurie užkerta kelią plokščiapadystei ir stuburo iškrypimui, ar koreguoja šiuos ir kitus negalavimus. Treniruotė 4-7 m. vaikams.

17:00

Muay-Thai vaikams

Ernestas Dapkus

Tailando bokso treniruotės vaikams, norintiems išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Treniruotės moko savigynos pagrindų, gerina fizinę formą , lavina vikrumą, reakciją, greitį, koordinaciją. Treniruotė 6-13 m. vaikams.

18:00

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

BASEINAS

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
9:30

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

12:00
13:00

Plaukimas privati grupė

15:00

Plaukimas privati grupė

15:15
16:00
16:15

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

16:45
17:00

Plaukimas vaikams

mišri grupė

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas vaikams

mišri grupė

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

18:00

STALO TENISO ZONA

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
16:45
P, 23
A, 24
T, 25
K, 26
P, 27
Š, 28
S, 29
Laikas
9:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

9:30

Joga

Kristina Vitkuvienė

I SALĖ

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

BASEINAS

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

10:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

11:00

Circle Fit

II SALĖ

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

Junior FIT

Daiva Kaminskienė

BOKSO SALĖ

Treniruočių metu stiprinami visi kūno raumenys, ugdoma taisyklinga laikysena, atliekami specialūs pratimai, kurie užkerta kelią plokščiapadystei ir stuburo iškrypimui, ar koreguoja šiuos ir kitus negalavimus. Treniruotė 4-7 m. vaikams.

12:00

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

13:00

Plaukimas privati grupė

BASEINAS

14:00
15:00

Plaukimas privati grupė

BASEINAS

15:15
16:00
16:15

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

BASEINAS

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

16:45
17:00

Forum Pump

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Muay-Thai vaikams

Ernestas Dapkus

BOKSO SALĖ

Tailando bokso treniruotės vaikams, norintiems išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Treniruotės moko savigynos pagrindų, gerina fizinę formą , lavina vikrumą, reakciją, greitį, koordinaciją. Treniruotė 6-13 m. vaikams.

Plaukimas vaikams

BASEINAS

mišri grupė

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas vaikams

BASEINAS

mišri grupė

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

17:30
18:00

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

BOKSO SALĖ

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

Forum Circle

Raminta Kerulytė

I SALĖ

18:00-19:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

18:30
19:00