Tvarkaraštis

 

  • balandžio 23 - balandžio 29

I SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
9:00

Joga

Natalija Zareckaja

Treniruotės pradžia 9.30

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

10:00

BOSU treniruotė

Svetlana Stankevičienė

Giliųjų raumenų stiprinimo treniruotė. „Bosu"- tai speciali platforma, ant kurios balansuojant atliekami specialūs pratimai, efektyviai deginamos kalorijos, raumenys priverčiami dirbti visu pajėgumu.

Forum Sculpt su Neringa

Neringa Vyšniauskienė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Forum Pump su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

Vinyasa sistemoje asanos atliekamos derinant vidinius raumenų įtempimus (bandha) su kvėpavimu (pranayama). Asanos atliekamos tam tikra seka, kiekvienoje iš jų dėmesys koncentruojamas į skirtingą kūno vietą (drishti).  

11:00

Vinyasa sistemoje asanos atliekamos derinant vidinius raumenų įtempimus (bandha) su kvėpavimu (pranayama). Asanos atliekamos tam tikra seka, kiekvienoje iš jų dėmesys koncentruojamas į skirtingą kūno vietą (drishti).

Weekend Workout

Rima Firienė

Tai universali ir efektyvi raumenų jėgos, ištvermės bei kūno lankstumo didinimo treniruotė. Jos metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurie sutvirtina raumenis, pagerina laikyseną ir formuoja proporcingą bei patrauklų kūną. Užsiėmimo metu naudojami svareliai, kamuoliai, gumos.

12:00

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates treniruotė su dideliais kamuoliais, kuri ypatingai gerina pusiausvyrą, koordinaciją, padeda geriau pažinti savo kūną.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

15:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

17:00

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Pilates treniruotė , naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Forum Pump su Neringa

Neringa Vyšniauskienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Stretch Dance

Albertas Lagunovičius

Treniruotė, kurioje baziniai aerobikos žingsneliai persipina su progresyviais gatvės šokio elementais. Uždegantis ritmas, užburianti nuotaika, nesudėtingi judesiai  – ir jūs šokių aikštelės žvaigždė! Garantuojame puikiai praleistą laiką ir sutvirtėjusį kūną bei grakštesnes linijas.

18:00

BOSU Burn & Firm

Rima Firienė

Intensyvi treniruotė, kurios metu jėgos ir kardio pratimai atliekami pakaitomis. Treniruotės metu naudojamos balansinės BOSU platformos. Treniruotė ypač efektyviai stiprina visą kūną.

Forum Pump su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Butt & Legs circuit

Rima Firienė

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas.

Forum Sculpt su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Forum Sculpt su Albertu

Albertas Lagunovičius

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

19:00

Cardio Dance step & stretch

Rima Firienė

Ši treniruotė skirta tiek pradedantiesiems tiek pažengusiems. Tai dviejų dalių treniruotė. Pirmoje dalyje su step platforma atliekami energingi, dinamiški choreografiniai judesiai gerinantys širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos būklę. Antroje užsiėmimo dalyje atliekami pratimai, kurie padės sustiprinti silpnuosius raumenis, pagerins laikyseną, eiseną, ir padidins lankstumą. Taisyklingas kvėpavimas, koncentracija, bei dėmesingai valdomi judesiai leis greitai ir efektyviai pagerinti […]

Joga su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Treniruotė, kurioje baziniai aerobikos žingsneliai persipina su progresyviais gatvės šokio elementais. Uždegantis ritmas, užburianti nuotaika, nesudėtingi judesiai  – ir Jūs šokių aikštelės žvaigždė! Garantuojame puikiai praleistą laiką ir sutvirtėjusį kūną bei grakštesnes linijas.

Joga su Svetlana

Svetlana Stankevičienė

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

II SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
8:00

Tai intensyvi 45 min. treniruotė su svoriais, aerobikos ir gimnastikos elementais.

Tai intensyvi 45 min. treniruotė su svoriais, aerobikos ir gimnastikos elementais.

9:00

Cycle + Press

Regimantas Sinkevičius

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Cycle + Press

Regimantas Sinkevičius

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

18:00

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

TRX Sculpt

Giedrius Morkis

Тreniruotė neįvyks

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

19:00

TRX Sculpt

Giedrius Morkis

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

TRX Sculpt

Giedrius Morkis

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

III SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
11:00

Gongų garsų sesijos metu lėtai, atpalaiduojant kūną atliekamos jogos asanos. Treniruotės metu veikiami kūno jungiamieji audiniai, gerėja jų kraujotaka, didėja lankstumas.

Junior FIT+

Daiva Kaminskienė

Treniruočių metu stiprinami visi kūno raumenys, ugdoma taisyklinga laikysena, atliekami specialūs pratimai, kurie užkerta kelią plokščiapadystei ir stuburo iškrypimui, ar koreguoja šiuos ir kitus negalavimus. Treniruotė 4-7 m. vaikams.

18:00

Junior FIT+

Daiva Kaminskienė

Treniruočių metu stiprinami visi kūno raumenys, ugdoma taisyklinga laikysena, atliekami specialūs pratimai, kurie užkerta kelią plokščiapadystei ir stuburo iškrypimui, ar koreguoja šiuos ir kitus negalavimus. Treniruotė 4-7 m. vaikams.

19:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Roll relax

Rima Firienė

Veikiant kūną specialia įranga (voleliais, kamuoliukais t.t.) atliekami lėti judesiai, panašūs į (savi)masažą. Treniruotės tikslas -pašalinti miofascijinių struktūrų perteklinę įtampą, leidžiant raumenims dirbti kokybiškiau, pagerinant kraujotaką, sumažinant pabrinkimus, išgaunant limfodrenažinį efektą.

BOKSO SALĖ

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
9:00

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

17:00

Muay-Thai vaikams

Ernestas Dapkus

Tailando bokso treniruotės vaikams, norintiems išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Treniruotės moko savigynos pagrindų, gerina fizinę formą , lavina vikrumą, reakciją, greitį, koordinaciją. Treniruotė 6-13 m. vaikams.

Muay-Thai vaikams

Ernestas Dapkus

Tailando bokso treniruotės vaikams, norintiems išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Treniruotės moko savigynos pagrindų, gerina fizinę formą , lavina vikrumą, reakciją, greitį, koordinaciją. Treniruotė 6-13 m. vaikams.

Muay-Thai vaikams

Ernestas Dapkus

Tailando bokso treniruotės vaikams, norintiems išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Treniruotės moko savigynos pagrindų, gerina fizinę formą , lavina vikrumą, reakciją, greitį, koordinaciją. Treniruotė 6-13 m. vaikams.

18:00

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

Muay-Thai

Ernestas Dapkus

Kovinė Tailando bokso treniruotės tiems, kas nori išmokti kovoti. Tai darbas poromis ir prie bokso maišų. Muay Thai treniruotės padės įgyti savigynos pagrindus, tobulinti smūginę techniką, gerinti fizinę formą ir savijautą.

BASEINAS

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
10:00

AQUA Fit

Rima Firienė

Specialūs pratimai vandenyje įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Vanduo suteikia natūralų pasipriešinimą, kurio nėra sausumoje. Skambant muzikai atliekami specialūs pratimai, stiprinantys visą kūną.

11:00

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

15:00

Nėščiųjų AQUA

Ramunė Komžienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Nėščiųjų AQUA

Ramunė Komžienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

16:00

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Formuojamos atskiros vaikų grupės pagal amžių ir pajėgumą. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Formuojamos atskiros vaikų grupės pagal amžių ir pajėgumą. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Formuojamos atskiros vaikų grupės pagal amžių ir pajėgumą. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Formuojamos atskiros vaikų grupės pagal amžių ir pajėgumą. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Formuojamos atskiros vaikų grupės pagal amžių ir pajėgumą. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

17:00

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

STALO TENISO ZONA

Pirm, 23
Antr, 24
Treč, 25
Ketv, 26
Penkt, 27
Šešt, 28
Sekm, 29
17:00

Stalo tenisas vaikams

Gintautas Juchna

Treniruotės metu mokoma stalo teniso technikos pagrindų, lavinamas pastabumas, vikrumas, ištvermė bei judesių koordinacija.  Itin maža traumų rizika. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Stalo tenisas vaikams

Gintautas Juchna

Treniruotės metu mokoma stalo teniso technikos pagrindų, lavinamas pastabumas, vikrumas, ištvermė bei judesių koordinacija.  Itin maža traumų rizika. Treniruotė 7-12 m. vaikams.