Tvarkaraštis

  • gruodžio 3 - gruodžio 9

I SALĖ

Pirm, 3
Antr, 4
Treč, 5
Ketv, 6
Penkt, 7
Šešt, 8
Sekm, 9
9:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Raminta Kerulytė

Vidutinio ir aukšto intensyvumo, ištvermės ir vikrumo treniruotė skirta raumenų balansui bei sąnarių stabilumui gerinti, judesiams vystyti, traumų rizikai mažinti.

9:30

Joga

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

10:00

Intervalinė Treniruotė

Raminta Kerulytė

Tai aukštesnio nei vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu pakaitomis per tam tikrą laiko intervalą atliekami skirtingi jėgos ir ištvermės pratimai.

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

11:00

Pilates INTRO

Svetlana Stankevičienė

Užsiėmimo metu mokoma pagrindininių šios mankštos principų: taisyklingo kvėpavimo, raumenų kontrolės be įtampos, intuicijos, atliekant kiekvieną pratimą, tikslumo, vizualizacijos, grakštumo, koncentracijos. Žemas intensyvumas. Tinka pradedantiesiems.

Joga

Jaroslavas Stankevičius

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Pilates Sveika nugara

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Jaroslavas

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas.

Circle Fit

Ieva Kozlovaitė

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

12:00

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Jaroslavas

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

16:00
16:45

Core Active

Albertas Lagunovičius

Trukmė: 30 min

Treniruotės metu atliekama pratimų kombinacija, kurioje derinamos statinio raumenų tempimo pozicijos su nugaros ir pilvo preso raumenų stiprinimu. Rekomenduojama turintiems raumenų hyper tonusą ir norintiems lavinti lankstumą.

17:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

17:15

Fitness Dance INTRO

Albertas Lagunovičius

Įvadinė treniruotė, kurios metu susipažinsite su klasikinės aerobikos ištakomis ir baziniais Fitness Dance žingsniais.

18:00

Bosu Sculpt & Sweat

Rima Firienė

Šios treniruotės metu pratimai atliekami ant nestabilaus “Bosu” platformos paviršiaus. Ši universali ir efektyvi treniruotė puikiai tiks siekiantiems įvairių tikslų: numesti svorio, sustiprinti visą kūną ar tiesiog palaikyti puikią formą ir gerą savijautą.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Jaroslavas

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Butt & Hips

Rima Firienė

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas

Pilates

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Jaroslavas

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Forum Sculpt

Albertas Lagunovičius

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

19:00

Cardio Step & stretch

Rima Firienė

Su step platforma atliekami energingi, dinamiški choreografiniai judesiai gerinantys širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos būklę. Antroje užsiėmimo dalyje atliekami pratimai, kurie padės sustiprinti silpnuosius raumenis, ir padidins lankstumą.

Joga

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Jaroslavas

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Joga

Svetlana Stankevičienė

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

P, 3
A, 4
T, 5
K, 6
P, 7
Š, 8
S, 9
Laikas
9:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Vidutinio ir aukšto intensyvumo, ištvermės ir vikrumo treniruotė skirta raumenų balansui bei sąnarių stabilumui gerinti, judesiams vystyti, traumų rizikai mažinti.

9:30

Joga

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

10:00

Intervalinė Treniruotė

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Tai aukštesnio nei vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu pakaitomis per tam tikrą laiko intervalą atliekami skirtingi jėgos ir ištvermės pratimai.

Forum Pump

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Step + Press

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

11:00

Pilates INTRO

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Užsiėmimo metu mokoma pagrindininių šios mankštos principų: taisyklingo kvėpavimo, raumenų kontrolės be įtampos, intuicijos, atliekant kiekvieną pratimą, tikslumo, vizualizacijos, grakštumo, koncentracijos. Žemas intensyvumas. Tinka pradedantiesiems.

Joga

Jaroslavas Stankevičius

I SALĖ

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Pilates Sveika nugara

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Jaroslavas

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas – ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas.

Circle Fit

Ieva Kozlovaitė

I SALĖ

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

12:00

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Jaroslavas

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

16:00
16:45

Core Active

Albertas Lagunovičius

I SALĖ

Trukmė: 30 min

Treniruotės metu atliekama pratimų kombinacija, kurioje derinamos statinio raumenų tempimo pozicijos su nugaros ir pilvo preso raumenų stiprinimu. Rekomenduojama turintiems raumenų hyper tonusą ir norintiems lavinti lankstumą.

17:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

I SALĖ

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

I SALĖ

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Forum Pump

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

17:15

Fitness Dance INTRO

Albertas Lagunovičius

I SALĖ

Įvadinė treniruotė, kurios metu susipažinsite su klasikinės aerobikos ištakomis ir baziniais Fitness Dance žingsniais.

18:00

Bosu Sculpt & Sweat

Rima Firienė

I SALĖ

Šios treniruotės metu pratimai atliekami ant nestabilaus “Bosu” platformos paviršiaus. Ši universali ir efektyvi treniruotė puikiai tiks siekiantiems įvairių tikslų: numesti svorio, sustiprinti visą kūną ar tiesiog palaikyti puikią formą ir gerą savijautą.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Jaroslavas

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Butt & Hips

Rima Firienė

I SALĖ

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Jaroslavas

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Forum Sculpt

Albertas Lagunovičius

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

19:00

Cardio Step & stretch

Rima Firienė

I SALĖ

Su step platforma atliekami energingi, dinamiški choreografiniai judesiai gerinantys širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos būklę. Antroje užsiėmimo dalyje atliekami pratimai, kurie padės sustiprinti silpnuosius raumenis, ir padidins lankstumą.

Joga

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Jaroslavas

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Joga

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Treniruotę ves Kristina

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.