Tvarkaraštis

  • gruodžio 3 - gruodžio 9

II SALĖ

Pirm, 3
Antr, 4
Treč, 5
Ketv, 6
Penkt, 7
Šešt, 8
Sekm, 9
9:00

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

11:00

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

18:00

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Būtina registracija

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Circle Fit

Regimantas Sinkevičius

Būtina registracija

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

Cycle + Press

Giedrius Morkis

Būtina registracija

Treniruotė su stacionariais dviračiais gerinanti širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Treniruotės metu intensyviai deginamos kalorijos, tonizuojamos apatinės raumenų grupės ir mažinama psichinė–emocinė įtampa.

Circle Fit

Regimantas Sinkevičius

Būtina registracija

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

19:00

TRX

Giedrius Morkis

Būtina registracija

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

Circle Fit

Regimantas Sinkevičius

Būtina registracija

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

TRX

Giedrius Morkis

Būtina registracija

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.

TRX

Regimantas Sinkevičius

Būtina registracija

Funkcinė treniruotė su TRX diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Šių pratimų dėka stiprinami giluminiai ir paviršiniai kūno raumenys.