Konstitucijos pr. 26,
Vilnius

Tvarkaraštis

  • rugpjūčio 12 - rugpjūčio 18

II SALĖ

Pirm, 12
Antr, 13
Treč, 14
Ketv, 15
Penkt, 16
Šešt, 17
Sekm, 18
12:00
17:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis. Treniruotės metu lavinama ištvermė, jėga, greitis bei pusiausvyra. Teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas!

18:30
P, 12
A, 13
T, 14
K, 15
P, 16
Š, 17
S, 18
Laikas
12:00
17:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis. Treniruotės metu lavinama ištvermė, jėga, greitis bei pusiausvyra. Teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas!

18:30