Konstitucijos pr. 26,
Vilnius

Tvarkaraštis

  • rugpjūčio 12 - rugpjūčio 18

II SALĖ

Pirm, 12
Antr, 13
Treč, 14
Ketv, 15
Penkt, 16
Šešt, 17
Sekm, 18
17:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis. Treniruotės metu lavinama ištvermė, jėga, greitis bei pusiausvyra. Teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas!

P, 12
A, 13
T, 14
K, 15
P, 16
Š, 17
S, 18
Laikas
17:30

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis. Treniruotės metu lavinama ištvermė, jėga, greitis bei pusiausvyra. Teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas!