Tvarkaraštis

  • gruodžio 3 - gruodžio 9

BASEINAS

Pirm, 3
Antr, 4
Treč, 5
Ketv, 6
Penkt, 7
Šešt, 8
Sekm, 9
9:00

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

12:00

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

AQUA fit

Rasa Donelienė

Тreniruotė neįvyks

Specialūs pratimai vandenyje įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Vanduo suteikia natūralų pasipriešinimą, kurio nėra sausumoje. Skambant muzikai atliekami specialūs pratimai, stiprinantys visą kūną.

13:00

Plaukimas privati grupė

15:00

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

16:00

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pažengusiems vaikams

Pažengusieji lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

17:00

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas pradedantiems vaikams

Pradedančiuosius treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotė 7-12 m. vaikams.

Plaukimas vaikams, mišri grupė

Šiose treniruotėse pažengusieji toliau lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Pradedančiuosius plaukikus treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotės skirtos 7-12 m. vaikams. Treneriai pagal sugebėjimus dirba su skirtingus plaukimo lygius turinčiais vaikais.

Plaukimas vaikams, mišri grupė

Šiose treniruotėse pažengusieji toliau lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Pradedančiuosius plaukikus treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotės skirtos 7-12 m. vaikams. Treneriai pagal sugebėjimus dirba su skirtingus plaukimo lygius turinčiais vaikais.

18:00

AQUA FIT

Rima Firienė

Specialūs pratimai vandenyje įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Vanduo suteikia natūralų pasipriešinimą, kurio nėra sausumoje. Skambant muzikai atliekami specialūs pratimai, stiprinantys visą kūną.