Konstitucijos pr. 26,
Vilnius

Tvarkaraštis

  • vasario 11 - vasario 17

BASEINAS

Pirm, 11
Antr, 12
Treč, 13
Ketv, 14
Penkt, 15
Šešt, 16
Sekm, 17
9:00

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

12:00

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

13:00
17:00

Plaukimas vaikams, mišri grupė

Šiose treniruotėse pažengusieji toliau lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Pradedančiuosius plaukikus treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotės skirtos 7-12 m. vaikams. Treneriai pagal sugebėjimus dirba su skirtingus plaukimo lygius turinčiais vaikais.

P, 11
A, 12
T, 13
K, 14
P, 15
Š, 16
S, 17
Laikas
9:00

Junior plaukimas 5-7 m. vaikams

BASEINAS

Šios treniruotės tikslas - išmokyti jaunuosius plaukikus „prisijaukinti“ vandenį, kadangi plaukimas užtikrina vaiko saugumą jam besimaudant ar tiesiog esant kažkur šalia vandens. Užsiėmų metu vaikai mokomi pagrindinių plaukimo būdų laisvuoju stiliumi, nardymo elementų, plūdrumo vandenyje ir kvėpavimo technikų.

12:00

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

BASEINAS

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Nėščiųjų AQUA

Rasa Donelienė

BASEINAS

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

13:00
17:00

Plaukimas vaikams, mišri grupė

BASEINAS

Šiose treniruotėse pažengusieji toliau lavina tolimesnius plaukimo bei šuolių įgūdžius. Pradedančiuosius plaukikus treneris supažindina su vandens savybėmis, plaukimo būdais, įvairiais žaidimais ir šuoliukais vandenyje. Treniruotės skirtos 7-12 m. vaikams. Treneriai pagal sugebėjimus dirba su skirtingus plaukimo lygius turinčiais vaikais.