Treniruotės

Nėščiųjų AQUA

Nėštumo metu svarbu ne tik pailsėti, vengti kenksmingų aplinkos veiksnių, tinkamai maitintis, bet ir jokiu būdu nepamiršti fizinio aktyvumo. Tinkamai parinktos treniruotės naudingos ne tik būsimąjai mamytei, bet ir kūdikiui – judant pagerėja kraujotaka, todėl vaisius geriau aprūpinamas deguonimi, be to, esama įrodymų, kad, jei nėštumo metu moterys reguliariai mankštinasi, jų vaikai taip pat būna labiau linkę sportuoti ir pasiekia geresnių rezultatų, nei jų bendraamžiai, kurių mamos nesportavo.

Mankštos nėščiosioms teikiama nauda išties daugiariopa: nėštumo metu priaugama mažiau nereikalingo svorio, ne taip vargina nugaros skausmai bei kojų tinimas, stiprėja imunitetas. Tikėtina, kad gerai fiziškai pasirengusioms gimdyvėms bus lengviau pagimdyti vaikutį ir jos lengviau atsigaus po gimdymo. Svarbus ir socialinis/psichologinis aspektas – nėščiųjų treniruotėse susipažinsite ir pabendrausite su bendramintėmis, išmoksite atsipalaiduoti ir mažiau jaudinsitės prieš artėjantį gimdymą. Taip pat nustatyta, kad sportas padeda sumažinti pogimdyvinės depresijos riziką, taigi sportuoti nėštumo metu tikrai verta! Jei iki šiol sportavote, neapleiskite fizinės veiklos ir besilaukdama vaikelio, o jei kol kas nesimankštinote, dabar – pats laikas tapti aktyvesne.

Nuotaikinga būsimųjų mamyčių treniruotė vandenyje, stiprinanti raumenis ir tonizuojanti organizmą. Naudojant įvairias priemones: lazdas, diržus, pelekus, kamuolius atliekami pratimai, kurių dėka mažėja sąnarių apkrovimas, didėja judesių amplitudė, atsipalaiduoja įtempti nugaros, kojų raumenys.

Treneris: Rasa Donelienė