Konstitucijos pr. 26,
Vilnius

Tvarkaraštis

  • kovo 11 - kovo 17

I SALĖ

Pirm, 11
Antr, 12
Treč, 13
Ketv, 14
Penkt, 15
Šešt, 16
Sekm, 17
9:00
9:30
10:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

11:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Circle Fit

Ieva Kozlovaitė

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

12:00

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

13:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

16:00

Forum Sculpt

Rima Firienė

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

17:00

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

18:00

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Butt & Hips

Raminta Kerulytė

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

19:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Tai visa apimanti treniruotė - kardio, pusiausvyra, lankstumas, raumenys - skambant energingiems lotynų amerikos ritmams.

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

P, 11
A, 12
T, 13
K, 14
P, 15
Š, 16
S, 17
Laikas
9:00
9:30
10:00

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Forum Pump

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

Forum Sculpt

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

Step + Press

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotė, kurios metu naudojama STEP platforma. Tai kardio ir pilvo preso lavinimo treniruotė.

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

11:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

Circle Fit

Ieva Kozlovaitė

I SALĖ

Tai aukšto intensyvumo efektyvi treniruotė vedama rato principu, paremta įvairaus sudėtingumo skirtingais viso kūno pratimais: su savo kūno svoriu, su giromis, svarmenimis, štangomis, virvėmis, gumomis, kimštiniais kamuoliais ir kitomis priemonėmis.

12:00

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pratimai daugiaplaniai, todėl vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra, gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai ir nepriekaištinga laikysena. Mažas intensyvumas. Tinka pažengusiems.

13:00

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

I SALĖ

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

Nėščiųjų mankšta

Ramunė Komžienė

I SALĖ

Specialūs fizinių pratimų deriniai pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys paruošti raumenis gimdymui. Šios treniruotės metu naudojamos priemonės: įvairaus dydžio kamuoliai, svareliai ir t.t.

16:00

Forum Sculpt

Rima Firienė

I SALĖ

Jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, guminiai amortizatoriai, štangutės, step platformos. Apsilankykite šioje treniruotėje ir gausite naują impulsą tobulinti savo kūno formas.

17:00

Forum Pump

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Treniruotės metu stiprinami kūno raumenys, gerinamas širdies ir kvėpavimo sistemų pajėgumas, lavinama jėga ir ištvermė, deginamas riebalinis audinys.

18:00

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Butt & Hips

Raminta Kerulytė

I SALĖ

Ši treniruotė skirta norintiems išvystyti dailius kojų bei sėdmenų raumenis! Rato treniruotės principu atliekami pratimai, kurie padės sutvirtinti visą apatinę kūno dalį ir pilvo raumenis. Taigi teigiamos emocijos ir naudingai praleistas laikas garantuotas

Pilates

Svetlana Stankevičienė

I SALĖ

Pilates treniruotė, naudojant papildomą inventorių: svorinius kamuolius, gumas, volelius (ROLL) ir balansines BOSU platformas.

Kalanetika

Neringa Vyšniauskienė

I SALĖ

Tai efektyvi žemo intensyvumo raumenų tempimo ir jėgos pratimų treniruotė. Jos dėka stangrinami raumenys, gerinama laikysena ir lankstumas.

19:00

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.

ZUMBA

Indrė Ivanauskaitė

I SALĖ

Tai visa apimanti treniruotė - kardio, pusiausvyra, lankstumas, raumenys - skambant energingiems lotynų amerikos ritmams.

Kūno, proto ir dvasios vienovė. Atliekant jogos asanas (specifines stovėsenas) ugdoma vidinė jėga, nuraminamas protas. Kūnas tampa lankstesnis ir tvirtesnis, pagerėja laikysena. Joga padeda išsaugoti fizinę sveikatą, gerina psichinę savijautą ir skatina dvasinį tobulėjimą.