Tvarkaraštis

  • kovo 11 - kovo 17

III SALĖ

Pirm, 11
Antr, 12
Treč, 13
Ketv, 14
Penkt, 15
Šešt, 16
Sekm, 17
10:30

Meditacija

Svetlana Stankevičienė

Trukmė: 30 min

Dėmesingumo ugdymas, siekiant sąmoningai išgyventi dabarties momentą, nuraminti protą. Meditacija suteikia gilaus atsipalaidavimo, vidinės harmonijos, dvasinės pusiausvyros pojūtį bei ugdo emocinį stabilumą.

19:00

Roll & Release

Rima Firienė

Užsiėmimo metu veikiant kūną specialia įranga (voleliai, kamuoliukai t.t.) atliekami lėti judesiai, panašūs į (savi)masažą. Pratimai atliekami nuo pėdų iki pat kaklo – lėtai išmasažuojamas kiekvienas raumuo. Šios treniruotės tikslas yra pašalinti miofascijinių struktūrų perteklinę įtampą, leidžiant raumenims kokybiškiau atlikti savo darbą, pagerinant kraujotaką, sumažinant pabrinkimus, išgaunant limfodrenažinį efektą. Treniruotės metu pajausite kuriose vietose turite […]

P, 11
A, 12
T, 13
K, 14
P, 15
Š, 16
S, 17
Laikas
10:30

Meditacija

Svetlana Stankevičienė

III SALĖ

Trukmė: 30 min

Dėmesingumo ugdymas, siekiant sąmoningai išgyventi dabarties momentą, nuraminti protą. Meditacija suteikia gilaus atsipalaidavimo, vidinės harmonijos, dvasinės pusiausvyros pojūtį bei ugdo emocinį stabilumą.

19:00

Roll & Release

Rima Firienė

III SALĖ

Užsiėmimo metu veikiant kūną specialia įranga (voleliai, kamuoliukai t.t.) atliekami lėti judesiai, panašūs į (savi)masažą. Pratimai atliekami nuo pėdų iki pat kaklo – lėtai išmasažuojamas kiekvienas raumuo. Šios treniruotės tikslas yra pašalinti miofascijinių struktūrų perteklinę įtampą, leidžiant raumenims kokybiškiau atlikti savo darbą, pagerinant kraujotaką, sumažinant pabrinkimus, išgaunant limfodrenažinį efektą. Treniruotės metu pajausite kuriose vietose turite […]